wisselbekersZaterdag 4 maart was het zover, de bowlingavond in combinatie met de algemene leden  vergadering staat op de kalender. Dit jaar kon er worden gestreden om heuse wisselbekers, beschikbaar gesteld door Jacob Veenema van het Sportcentrum in Leek, super leuk!

In totaal hadden zo'n 50 personen zich aangemeld en er was dan ook sprake van een gezellige drukte op en rondom de bowlingbanen. Onder het genot van twee versnaperingen, beschikbaar gesteld door de Wijkvereniging werden de onderlinge contacten aangehaald. Verder had het bowlingcentrum voor de Wijkvereniging een speciaal Bravo!-menu samen gesteld voor een leuke prijs, zodat de inwendige mens ook niet werd vergeten.

Om 18.00 uur gingen het bowlingevenement van start. Er werd met veel passie en inzet gestreden en de Spares en de Strikes waren dan ook niet van de lucht. Na een uur te hebben gebowld ging voor de belangstellenden de algemene ledenvergadering van start.
Voor de volwassen en de kinderen, die de algemene leden vergadering niet (wilden) bijwonen, bleven de bowlingbanen gewoon geopend.
Na afloop van de algemene leden vergadering vond de prijsuitreiking plaats op basis van de resultaten, zoals behaald in het eerste uur (tussen 18.00 uur - 19.00 uur).

De winnaars zijn:
Wisselbeker voor de kinderen: Guilia Ecca foto winnaar jeugd

Wisselbeker voor de dames: Rosita Bergma foto winnaar vrouwen r

foto winnaar mannen r

Wisselbeker voor de heren: Jasper Bergwerff

Ik denk dat wij - in naam van alle aanwezigen mogen spreken - van een geslaagde avond en wij hopen u (.... en andere leden) een volgende keer (weer) te mogen begroeten.

Namens de organisatie,

Roy van Zandbeek en Jasper Sikkens