STRAK! treedt op tijdens Midzomerfeest Oostindie

Datum: 6-6-2024

We zijn ontzettend blij om aan te kondigen dat tijdens het Midzomerfeest Oostindie de zeskoppige liveband STRAK! het podium zal betreden. Deze super gemotiveerde en energieke band staat garant voor een spetterend optreden waarbij alles live gespeeld en gezongen wordt.

STRAK! staat bekend om hun diverse repertoire, dat varieert van hedendaagse hits tot klassieke knallers uit voorgaande decennia. Van Nederlandse meezingers tot dampende rock en swingende pop en disco, de band brengt een mix die zorgt voor entertainment, enthousiasme, interactie, energie en kwaliteit.

Een bijzonder kenmerk van STRAK! is hun veelstemmige zang, wat bijdraagt aan een dynamische en meeslepende live-ervaring voor het publiek. Of je nu wilt dansen, meezingen of gewoon genieten van goede muziek, STRAK! zorgt voor een onvergetelijke avond tijdens het Midzomerfeest.

Mis het optreden van STRAK! niet op het podium van het Midzomerfeest Oostindie. Zorg dat je erbij bent en beleef samen met je buren een feestelijke avond vol live muziek en gezelligheid!

Voor meer informatie over het Midzomerfeest en andere optredens, bezoek onze website www.midzomerfeestoostindie.nl.